חג האורים כבר כאן ואיתו הנרות, דמי החנוכה, נס פך השמן ו"באנו חושך לגרש". איך כל זה קשור לערוצי שיווק, סטוריטלינג, ותוכן "ירוק עד"? | ספיישל חג בבלוג: 5 דברים שאפשר ללמוד מחנוכה על שיווק דיגיטלי >>
רק כשנאלצתי להכין מראש שבוע עבודה שלם לכל הלקוחות, בנוסף לעבודה השוטפת, הבנתי אילו כמויות של תוכן אני מעלה בפרק זמן של שבוע אחד בלבד. אז מהם הדברים שעזרו לי לצאת לחופשה כשאני מנהלת עשרות נכסים דיגיטליים, ומצד שני מעוניינת להתנתק באמת?
בערך 3 שניות. זה הזמן שלוקח למבקר חדש בפרופיל האינסטגרם שלך לקבל החלטה אם להישאר או לנטוש. כמה פעמים יצא לך להגיע לפרופיל מקרי ולהיתקע שם שעות בגלילה אינסופית? סביר להניח שמה שקודם כל תפס לך את העין זה העיצוב האחיד וההרמוני של הפיד. הגעת לפרופיל שהתוכן בו גם מעניין ובעל ערך? רוב הסיכויים שגם השארת עוקב :)
מעבר לזה שהוא נכס דיגיטלי חשוב ביותר, אתר הבית הוא הפלטפורמה שבה תוכלו לתת ביטוי לעשיה שלכם ולרכז את השירותים והמוצרים שלכם בצורה רשמית, שוטפת, והכי אותנטית שיש. ועכשיו, אחרי ההתרגשות, הדיוקים האחרונים והאאוטינג הרשמי שבטח כבר עשיתם לו בחגיגיות - עכשיו צריך להביא טראפיק | אז איך עושים את זה?
מי שמכיר אותי מקרוב אולי זוכר: לפני ארבע שנים סגרתי עסק. סטודיו מתוק לעיצוב שהיה חלק ממני כמעט שבע שנים. בשנים שחלפו מאז חייתי בעולם השכירים הנוח והמתגמל שיש בו מעל ארבעים מיילים ליום, ישיבות צוות תכופות, תלושים לחג, וצהריים בשתים עשרה אפס אפס כי דקה איחור והבטן כבר נדבקת לגב.