זה המסלול בשבילך אם את תופסת את עצמך כעסק רציני, וברור לך שאי אפשר להסתמך רק על 5% חשיפה אורגנית.
גם אם את מתחזקת את הפעילות האורגנית בעצמך – זה הזמן להגביר את הווליום, ולמשוך את הקהל שהכי נכון לעסק שלך ולמטרות שלך.
מה כולל הריטיינר?
הקמת התשתית
+ שיחה או פגישת זום קצרה, להיכרות ראשונית עם העסק
+ מילוי שאלון אפיון
+ פרזנטציה: מטרות, קהלי יעד, אסטרטגיה וחלוקת תקציב
הקמת התשתית בביזנס מנג'ר
+ הגדרות בחשבון המודעות
+ בניית קהלי יעד רלוונטיים
+ הטמעת פיקסל באתר
קמפיינים ממומנים
+ עד 2 קמפיינים ממומנים בחודש – קמפיין מסוג חשיפה / מעורבות / תנועה / לידים / ביקור בפרופיל האינסטגרם
+ הקמה וניהול הקמפיינים הממומנים, ניהול וחלוקת התקציב, אופטימיזציה
+ כולל כתיבת תוכן וקריאייטיב
דו"ח חודשי